مسلمان شیعه قمه نمی زند و آن را حرام می داند!
آی اونایی که مدعی شدید شیعه خشن است، آی اونایی که سعی بر خراب کردن چهره ی دین و فرهنگ ما دارند، خطاب من به امثال صادق شیرازی ها و حمایت کننده های از خدا بی خبر است. خطاب منِ بچه شیعه که آزارش به مورچه هم نمیرسه به شماهایی که کشت و کشتار راه انداختید واسه رسیدن به اهداف پلید خودتون… به شما افراد مزدور، قاتل، مسلمان کش.. افرادی که لباس مسلمان بودن به تن کرده ایدو به اسم اسلام دارید هر غلطی را انجام میدهید و ملت باید بدانند. باید بصیرت داشته باشند..
منِ بچه شیعه به نمایندگی همه ی شیعه های واقعیِ مسلمان (خداترس و غیر او از هیچ کس نترس) دارم بهتون می گم ما تو عزاداری هامون قمه نمیزنیم و قمه زنی را حرام می دانیم..
حتما الان با خوندن این مطلبم شبهه پرداز ها دنبال توجیح می گردند. حتما می خواهید بگویید دارم الکی حرف می زنم و تو عمل انجام نمی دهم. ها؟
واقعانکه! اونی که بخواهد واقعیت رو بفهمد و برایش مهم باشد می آید تحقیق می کند. خودش به این نتیجه می رسد که حرف های شما دروغی بیش نیست.
به والله من خودم این تصاویر دلخراش رو تو صفحه ی گوگل میبینم شبی نیست کابوس نبینم.. قصد و هدف دشمنان ما هم همین است؛ که خواب راحت را از ما بگیرند ولی کور خوانده اند… چون ما صاحب داریم (اللهمّ العجل لولیک الفرج)
حتما این کلیپ رو نگاه کنید:
پایان کلامم از بیانات رهبر عزیزمان می گویم… ایشان در جمع روحانیون استان گهگیلویه و بویر احمد در تاریخ 1373/3/17 گفتند:
(( عده ای قمه به دست بگیرند و به سر خودشان بزنند و خون بریزند! این کار را می کند که چه شود؟ کجای این حرکت سوگواری است؟! البته، دست به سر زدند به نوعی نشانه سوگواری است. شما بارها دیده اید، کسانی که مصیبتی برایشان، پیش می آید و بر سر و سینه خود می کوبند، این نشانه سوگواری معمولی است، اما شما تا به حال کجا دیده اید که فردی به خاطر رویکرد مصیبت عزیزترین عزیزانش؛ شمشیر بر مغز خود بکوبد و از سر خود خون جاری کند؟! کجا این کار سوگواری است. قمه زدن سنتی جعلی است. از اموری است که مربوط به دین نیست و بلاشک، خدا هم از انجام آن راضی نیست. علمای سلف دستشان بسته بود ونمی توانستند بگویند این کار غلط و خلاف است. یک وقت بود و در گوشه و کنار، چند نفر دور هم جمع می شدند و دور از انظار عمومی مبادرت به قمه زنی می کردند و کارشان، تظاهر_ به این معنا که امروز هست_ نبود. کسی هم به خوب و بد عملشان کار نداشت؛ چرا که در دایره محدودی انجام می شد، اما یک وقت بناست که چند هزار نفر، ناگهان در خیابانی از خیابان های تهران، قم یا شهرهای آذربایجان یا شهرهای خراسان ظاهر شوند و با قمه و شمشیر بر سر خودشان ضربه وارد کنند، این کار قطعا خلاف است. امام حسین به این معنا راضی نیست. من نمی دانم کدام سلیقه هایی و از کجا بدعت های عجیب و خلاف را وارد جوامع اسلامی و جامعه انقلابی ما می کنند. ))